Bilten Activa

Bilten sistema Activa je vir zanimivih informacij s področja kartičnega poslovanja znotraj bank članic sistema.

Koristno

Objavljeno: 30. oktober 2008

Zelene novosti na trgu plačilnih kartic; Pametno na spletu s pametnimi karticami; INSIDE krepi prisotnost na brazilskem trgu; Z Nokio in Viso do preprostega nakupovanja; Ženske rade kupujejo tudi na spletu


Zelene novosti na trgu plačilnih kartic

Na ameriški trg sta prišli dve novi okolju prijazni plačilni kartici. Banka U.S. Bank je skupaj s podjetjem CPI Card Group izdala kartico, ki je izdelana iz t. i. bio plastike in je zato 99-odstotno razgradljiva v roku od devetih mesecev do petih let. Izdajatelj kartic Arthur Blank pa je predstavil hibridno plačilno kartico »AB HybridCard«, ki je narejena deloma iz recikliranih materialov in deloma iz običajne plastike. K večji odgovornosti do okolja stremi tudi Mednarodna zveza ponudnikov kartic ICMA (International Card Manufacturers Association). Ta se bo sredi novembra sestala v okviru iniciative »Green Task Force« z namenom razviti standarde v proizvodnji kartic, ki bodo odražali odgovornost do okolja.

Več o tem na strani CardTrak.com.


Pametno na spletu s pametnimi karticami

Združenje angleških bank za plačilne sisteme APACS je predstavilo novo oglaševalsko kampanjo, poimenovano Be Card Smart Online, ki sta jo poleg britanske panoge bančništva in trgovine podprli tudi družbi Visa in MasterCard. Njen namen je dvigati zavedanje o ukrepih, ki jih lahko uporabniki sami storijo za varno nakupovanje prek spleta. Nasveti, ki bodo uporabnikom prišli prav ravno v prihajajočem prazničnem obdobju, svetujejo o zaščiti osebnega računalnika, upoštevanju simbolov o varnosti spletne strani, registraciji kartic v program Verified by VISA ali MasterCard SecureCode in o vsakokratni odjavi po nakupovanju na spletu ter shranjevanju potrditvene elektronske pošte kot dokaza o opravljenih nakupih.

Več o tem na strani APACS.


INSIDE krepi prisotnost na brazilskem trgu

Podjetje INSIDE Contactless, globalni ponudnik naprednih brezstičnih mikroprocesorskih platform krepi prisotnost na hitro rastočem brazilskem trgu. INSIDE je podjetju American Banknote (Abnote) Brazil zagotovil svojo brezstično rešitev za plačevanje MicroPass 4003, ki je skladna z najnovejšimi specifikacijami MasterCardove aplikacije PayPass. Ta bo ABnote Brazil pomagala pri čim hitrejšem in preprostejšem uvajanju nove brezstične plačilne kartice na brazilski trg.

Več o tem na strani Smart Card Alliance.


Z Nokio in Viso do preprostega nakupovanja

Družbi Visa in Nokia sta predstavili načrte o skupnem sodelovanju, v okviru katerega nameravata predstaviti Visine aplikacije za plačevanje in storitve, povezane z njimi, ki se bodo nahajale na Nokijinih dlančnikih nove generacije. Med drugim bodo omogočale brezstično plačevanje, plačevanje na daljavo in prenose denarja. Prva serija, na kateri se bodo nahajale Visine aplikacije, bo Nokia 6212 Classic, ki bo na trgu na voljo še letos. Najprej jih bodo lahko preizkusile zainteresirane finančne institucije, ki bodo omogočile uporabnikom novega Nokijinega aparata plačevanje izdelkov in storitev. V novi mobilni napravi se bo namreč nahajala tehnologija Near Field Communication (NFC), s pomočjo katere bo ta delovala kot brezstična plačilna kartica, s katero bodo uporabniki preprosto opravljali nakupe, saj bodo z njo le »pomahali« pred posebnim čitalcem.

Več o tem na strani Visa Inc.


Ženske rade kupujejo tudi na spletu

Na spletu kupuje več žensk kot moških, razkriva najnovejša raziskava družbe MasterCard Worldwide. Raziskava, v katero so vključeni odgovori več kot 4000 anketirancev z vsega sveta, kaže, da jih je kar 78 odstotkov. Ključna dejavnika pri spletnem nakupovanju sta predvsem cena in vrednost izdelka oziroma storitve, kar privabi veliko ženskih uporabnic spleta, ki se za nakup odločijo impulzivno. Kar 75 odstotkov jih je priznalo, da so nakup opravile zaradi nizkih cen, 49 odstotkov anketirank pa je pritegnila edinstvenost izdelkov, ki so bili na voljo ekskluzivno na spletu. Na spletu so največ nakupovale obleke in dodatke (62 odstotkov), knjige in umetnine (42 odstotkov) in kozmetične izdelke (39 odstotkov). Moški so se tokrat izkazali za veliko manj impulzivne, saj so bili njihovi nakupi prek spleta dobro premišljeni.

Več o tem na strani MasterCard.